miercuri, 23 ianuarie 2013

Cu ce gând o să începi ziua de 24 ianuarie?




Ziua de 24 ianuarie începe să devină o zi obișnuită.



Mă uit în jur și nu pare nimic special.



Mă uit la televizor (din păcate) și nu e nimic nou. Tot aceeași politicieni, tot aceleași pseudovedete, aceleași fețe zbârcite de prea mult bine și de prea multe farduri și obosite.



Arunc o privire pe geam. Pe stradă aceeași oameni care merg spre servici, aceeași studenți ce merg cu inima înfrântă spre examene și aceeași șoferi care au drum întins și la verde pentru pietoni.



Mă uit la mine. Ce văd? Un patriot? Un român? Un simplu om într-o simplă zi?

Nu știu ce să spun.
Îmi aduc aminte de Cuza, de Iași și de reforme.
Cred că acest lucru îl știu majoritatea dintre noi.
Dar, stau și mă gândesc în felul următor: Oare ziua de 24 ianuarie nu ar trebui să fie o zi în care gândirea, credința, fapta și cugetul românesc să se unească?
Nu ar trebui să fie  reforme în 2013?
Plec de la reformarea mea: să fiu mai puțin critic, să fiu mai mult dedicat acestei țări, să fac o schimbare în bine.


Oare aceste reforme nu le putem face fiecare?

De ce a rămas ziua de 24 ianuarie în mintea noastră?
Eu cred că pentru a ne stabili un nou start pentru ceva mai bun!

La mulți ani, dragi români!


Niciun comentariu: